Ekaiii!

Salam dears,
Ni dialog masa sampai kat taska pagi tadi...

Mama: Tengok tu cikgu dah tunggu kita.  Hi cikgu!
Fahmi: Hi chekgoo!
Fauzi:  Hi kekgu!
Faris:  E
kaiii! (sambil tersengih sengih)

Adehhh Faris oh Faris,
apsal panggil 'ekaiii' Faris oiii?  Tak manis lerr *sigh*.  Slalu gak dia panggil orang ngan sebutan 'ekaiii' je.  Kadang kadang si Fahmi & Fauzi pun, instead of panggil nama, dipanggilnya ekai.  Dah laaa nak dukung/angkat disebutnya 'wucak'.  Hmmm ntah apa apa laaa si Faris ni kan?  Pelan pelan kena train suh dia tukar nih...

3 orang budak pelat = 3 sebutan untuk 1 perkataan yang sama.

 Tengok laa si 'ekai' tu (kanan), gaya cam samseng kampung pisang je kan hehehe

Apa lagi agaknya sebutan pelik & lawak yang akan kluar dari mulut budak tecik ni kan? :-)

Labels: ,