Hari Jadi Saya

Salam semua,
Saya 'dilahirkan' pada 9 September 2010
Maknanya hari ini ialah hari jadi saya.
Saya sudah umur satu tahun laaa :-)

Jadi 'Mama' saya nak tukar 'baju' saya
sebagai besday present kununnya hehe ;-)

ni 'baju' lama saya...

ni plak 'baju' baru saya...

Tapi disebabkan 'Mama' saya ni tak pandai sangat,buat masa skarang 'baju' saya ni tak cukup cantik lagi.  From time to time still nak kena alter banyak lagik nih,nak bagi nampak clean & simple, but still nice & ceria. Yang cantik skarang ni cuma 'header' yang Sandra designkan ni je, kan? hehe

Apa apa pun, sempena hari jadi saya yang pertama ni saya ucapkan terima kasih beribu ribu lemon kepada korang semua sebab sudi singgah jenguk saya.  Rajin-rajin lah datang lagi yer.  And doakan moga 'Mama' saya ni terus bersemangat and rajin menghupdate saya hehe.

Sekian, terima kasih & salam sayang daripada saya,
mamakembar3.blogspot.com

;-)

Labels: