Kalau Ada Kembar 12?

Salam dears,
Bayangkan.....bayangkan kalau ada anak ramai camni....

Kembar 12? Pengsan! Hehehe

Fuhhh berpeluh memikirkan camna laa nak jaga kalau ada anak anak seramai tu. Nak keluar rumah kul 7 pagi, kul 4.30 pagi dah nak kena mula kejutkan dan siapkan anak anak dah kot. Tu pun belum tentu boleh keluar 'on time', kang ada yang nak terkencing laaa...yang baju kotor kena tukar laa apa laa kan

Sekali nak siap makan, maunya masak banyak macam ada kenduri kendara kan? Belum kira nak mengemas lagi tu, boleh bayangkan betapa berseleraknya rumah kalau ada 12 heroes camtu! Hehe

Bab kos perbelanjaan setiap bulan, konpem banyakkk! Kena kerja keras nak sara kan? Tapi kalau ada anak anak ramai ni InsyaAllah murah rezeki. InsyaAllah akan sentiasa cukup. Yang pasti, akan sentiasa kaya dengan kasih sayang dan gelak tawa anak anak :-)

Labels: ,