Kelab Blogger Ben Ashaari dalam Utusan Malaysia!

Salam dears,
Satu lagi sejarah tercipta hari ni - Hari Keluarga Kelab Blogger Ben Ashaari (KBBA) dapat liputan dalam akhbar Utusan Malaysia! Dua muka surat penuh pula tu, tahniah KBBA! *clap*clap*


Terima kasih Utusan Malaysia!
Terima kasih kepada penaja utama iaitu COSMODERM, dan penaja lain iaitu Az Zuha Group Travel & ToursAJC DistrictPTSKarya SeniTeam Umie OfficialDkna AbzaQaseh Su dan Kaio Studio

Sungguh Mama tak sangka, persahabatan yang mulanya terjalin di alam maya saja, boleh menjadikan kami dalam KBBA ini umpama satu keluarga besar. Bloggers dari pelbagai latar belakang, berlainan kepakaran dan minat, berjaya disatukan dibawah 'satu bumbung'. Alhamdulillah KBBA kini makin dikenali kerana kami 'Bukan Sekadar Blogger, We Unite Together!'. Moga ukhwah yang terjalin ini akan kekal sampai bila bila.

Dan...sungguh aii tak sangka, gambar mak budak terlebih gedik ni juga yang terpilih untuk satu muka penuh...ahakksss ;-)

Diagnosis Mama kenapa gambar ni dipilih ialah...
- muka gedik terlebih excited itu hahaha!
- ciri-ciri ahli KBBA - handphone sentiasa ditangan untuk snap pics ;-)
- badan montel gini pun boleh naik flying fox hehe


Hmm ada juga kawan kawan Mama yang macam tak percaya, sejak Mama join KBBA ni macam macam aktiviti Mama buat. Yang kenal Mama memang tau Mama bukan jenis yang 'outdoor' sangat. Tapi, sikap sporting ahli KBBA yang lain menyebabkan Mama pun jadi sporting gak nak join ni semua. Terima kasih Kelab Blogger Ben Ashaari!

Labels: ,