Diskaun Hebat di Ensogo!

Salam dears,
Mama suka shopping & Mama sukaaa sangat  kalau  ada pelbagai barangan dalam satu tempat je, one-stop shopping centre gitu. Tambahan pula kalau sentiasa ada diskaun dan tawaran harga yang hebat kat situ, rasa nak joget joget hehe. Ehh ada ke orang yang tak suka tempat shopping camtu? ;-)

Oleh sebab itu, Mama dah tergoda dengan Ensogo - salah satu platform online shopping yang menawarkan pelbagai barangan berkualiti pada harga diskaun dan murah! Memang banyak sangat item yang menarik kat situ. 

Barangan berjenama, makanan, pakaian, beg, kasut, peralatan elektrik dan elektronik, pakej percutian, alat solek, minyak wangi…hoihhh macam macam laa ada! Diskaun istimewa untuk para pembaca blog Mama Kembar 3 pun ada. Kalau nak tau, baca sampai habis yer hehe ;-)

Ensogo Amazing Deals for Supermoms!

Untuk para ibu yang sentiasa sibuk & tak sempat nak keluar membeli belah di kedai, Ensogo ada sediakan Amazing Deals for Supermoms tau. Jadi para ibu tak perlu bersusah payah nak tempuh jam, pusing berkali kali cari parking, heret anak anak window shopping dari satu kedai ke satu kedai untuk cari barang pada harga terbaik. Tambah pula kalau ada anak kecil, ishhh bukan senang nak keluar bershopping bawa anak anak kecil kan. 

So to all Supermoms, apa kata korang bershopping kat website Ensogo ni. Kids educational toys, keperluan bayi & kanak-kanak, pakaian kanak-kanak, botol susu & macam macam lagi lah yang ada di Ensogo!


Diantara barangan bayi & kanak-kanak




 For the Supermoms



Ada banyak lagi produk menarik kat Ensogo, pi tengok sendiri wokeh?

Penghantaran percuma 24 jam untuk barangan daily essentials pun ada tau, best!

Kod Diskaun untuk Pembaca Blog Mama Kembar 3

Haaa ni nak bagitau berita gembira, khas untuk pembaca blog Mama Kembar 3 saja (yes…you!), korang boleh dapatkan diskaun RM20 bagi setiap pembelian bernilai RM60 & keatas dengan menggunakan kod promosi MAMAKEMBAR20. Kod promosi ni sah selama satu minggu bermula dari hari ini 29 Jun 2015 hingga 5 Julai 2015 untuk satu alamat e-mail. 

Apa lagi...laju laju laa pergi 'cuci mata' di Ensogo! Diskaun RM20 tu, korang tak nak ke? Happy shopping uollls ;-)


Labels: , , ,