Segmen Ben Ashaari: Impian Ku, Seorang Blogger!

Salam dears,
BEN ASHAARI

Dah lama Ben Ashaari tak buat segmen, and Mama pun dah laaamaa sangat tak join apa apa segmen. Hari ni tengok blog Ben ehhh ada segmen laa, jom join!  Okeh lets mengomel...

1) Ringkas about me: Saya seorang ibu, isteri, anak, adik, kakak, dan buruh kasar dirumah jugak diopis. Kat opis saya keja makan gaji, kat umah saya bagi makan anak anak guna gaji saya hehehe

2) Kelebihan blog & kenapa blog saya patut jadi pilihan anda: Sebab blog saya best laaa! Apa laaa korang ni, itu pun tak tau ke? *ayat poyo ikut gaya si kembar* 

Jawapan skema: Sebab di blog saya ada crita tentang 3 orang dak kembar yang encem lagi bergaya *cehh poyos jugak hehe*.  Yang kerenahnya kadang kala boleh buat kita rasa nak tarik tarik rambut sampai botak, tapi slalunya mencuit hati dan menghiburkan ;-)

3 sebab kenapa patut baca blog saya: Faris, Fauzi & Fahmi :-)

Hmmm actually kan, apa kata korang je yang bagitau apsal korang suka or tak suka baca blog Mama nih? Cer crita...cer crita...

3) Impian bila jadi blogger: Impian jangka pendek - moga aii ada semangat nak update blog tiap tiap hari hahaha :-P

Impian jangka panjang: Moga blog ni akan wujud sampai bila bila so nanti anak anak kesayangan aii ni akan dapat baca blog nih and will understand how much they mean to me. Let them feel the love through my writing gitu, chewahh! :-)

Impian berangan angan: Mana tau kot kot leh dapat sponsor/advertiser nak bagi aii pi Paris cam En Ben tu kan kan *wink*wink*

Okeh done! 
Sekian, terima kasih.
Tammat!  :-)

Labels: