Demand!

Salam dears,
Perbualan tengah hari tadi:

Fahmi: Mama masak apa tu?
Mama: Mama masak nasik daging...
Fahmi: Ishhh Mama ni, kenapa Mama masak nasik daging?
Mama: Ehh apsal plak?
Fauzi: Ntah Mama ni, kenapa Mama tak masak nasik lemak?
Faris: Kembar 3 nak nasik lemak laaa
Fauzi: Ayah, kenapa Ayah tak beli nasik lemak?
Ayah: Ehhh apsal Ayah yang kena plak ni
Fahmi: Ishh kitorang tanak nasik daging, kitorang nak nasik lemak laa!
Mama: Ye lah ye lah esok Mama masak nasik lemak ye, hari ni makan je nasik daging ni dulu.
Kembar 3: Apa laa Mama nih, kita nak nasik lemak tak dapat. Ntah Mama nih...apa laaa Mama nih (pot pet pot pet mulut masing masing mengomel secara berjemaah)
Mama: *tak terkata apa dah, stress!*

Haiii laaa si kembar 3 ni, kecik kecik dah pandai demand dah. Nanti korang dah besar, dah kawin, jangan dok komen demand demand camni ngan bini korang tau. Apa bini masak, telan jer dengan senyuman manis, ada paham? Kang bini stress mogok tanak masak terus baru tau ;-)

Anyways...menu untuk esok - nasik lemak ayam goreng. Settle tak yah fenin fenin pikir nak masak apa hehehe