Dok Buat Apa Tu?


Salam dears,
Tengok laa si Fahmi tu, duduk sorang sorang kat balkoni camtu.  Dok buat apa agaknya tu... Merajuk ke? Sedih membawa diri ke?  Dok melayan perasaan ker?
Hmm actually memang dia melayan perasaan pun.  Or... lebih kepada melayan perasan kot. Sebab sambil dok duduk camtu sambil jerit...

"Aku lah transformer jahat! Hahahahaha! Aku lah transformer jahat!"

Dah laa jerit sekuat hati, abih satu blok leh dengar.  Silap silap blok sebelah pun leh dengar ada dak tecik perasaan jadi transformer hehehe.

Tapi...apsal transformer jahat?  Ntah ler... but masa tengok crita transformers dia dok cakap dia 'cop' Megatron, ketua transformers jahat tuh.  Agaknya di mata dia Megatron tu nampak hebat kot. 

Ishhh dak tecik nih, orang jadi lah transformer baik kan...Optimus Prime ker Bumblebee ke baru syiok kan.  Ini yang jahat plak yang dia minat... apa laa kan...

Labels: ,