Change Is Inevitable

Salam dears,
Soon... there will be some major changes in my life.

Soon...I'll be leaving the place that has been my '2nd home' for the past 6.5 years.

Yup, finally Mama dah hand-in my resignation and akan start keja kat tempat baru early next month.

How do I feel? Well...happy sebab dah dapat keja baru.  Sedih sebab akan tinggalkan kawan kawan kat opis ni.  

Excited sebab nak start something new.  And nerves...nerves yang amat sebab going someplace new.  Meeting new people.  Taking on new responsibilities.  

What if I don't meet their expectations?  Camna kalau bos baru demanding & garang macam singa? hehehe. Well...yakin boleh!  Chaiyok! Chaiyok Mama!  Tak gitu? ;-)

Hmm...macam tak percaya plak tinggal sebulan je lagi kat sini, bulan depan dah kat tempat baru.  Despite all the ups & downs here, I'll miss this place.  I'll miss my BFF the most...*sob*sob*

But this is life, right?  Life is not stagnant & change is inevitable.  Berdoa & harap yang terbaik.  Moga moga Mama dah buat keputusan yang tepat & terbaik untuk Mama & my family.

Wish me luck! :-)

Labels: