Bila Pulang Dari Kampung....

Salam dears,
Masa nak balik kampung semangat packing barang kan?  Maklumlah, syok nak balik jumpa mak bapak. Syok membayangkan meriahnya berkumpul ramai ramai ngan adik beradik semua.  Tekak plak dah leh terasa rasa je masakan mak yang sedap sedap tu, ye dak?

Tapi...bila pulang dari kampung je, terus rasa lemah lutut.  Apsal?  Sebab menengokkan beg beg yang perlu di unpack & kain baju yang perlu dibasuh huhuhu....

Balik kampung 3 hari jer...
tapi beg berlambak lambak cam balik 3 bulan *sigh*

Jenuh nak kumpul semangat nak unpack & kemas ni semua, silap silap nanti 3 hari 3 malam pun ada barang yang still dok dalam beg tu lagik hehehe.  Korang plak camna?  Berapa longgokan beg yang korang nak kena kemas?  Adakah kita serupa? ;-)
 

Labels: