Berjaya!

Salam dears,
Pencarian topeng Omen smalam berakhir dengan jayanya, yahooo!  Jumpa topeng tu kat kedai barang RM2 kat area Sg Besi.  Fuhhh lega smalam leh balik umah dengan senang hati. Tambah senang hati sebab murah 2 hinggit ja sekeping hehe.

Si kembar opkos la suka, dah memang pojaan hati la katakan.  Dapat je terus pakai and si siap Fauzi bawak tido.  Pagi tadi bangun bangun je terus nak bawak pi taska.  Disebabkan murah, Mama biar je la diorang bawak.  Lagipun if hilang kang Mama dah tau kat mana nak cari, no hal punya.  

Chewah mentang mentang la murah leh la blagak no hal.  Cuba 20 hinggit sekeping, konpem Mama berpeluh ketiak tak bagi bawak hehe :-P 

3 omen sedang beraksi, hiiiyahhhh!
 
Budak happy dapat topeng omen + biskut coklat :-)
 
 Dari kluar umah sampai dalam keta sampai masuk ke taska 
tak bukak topeng Omen tu tau, obses!

Layan kan je laa...asalkan si kembar 3 ni happy :-)
 

Labels: ,