Friday, August 10, 2012

Makna Bacaan Dalam Solat

Salam dears,
Just wanted to share this video, moga moga membawa manfaat kepada kita semua. 5 kali sehari kita mengadap yang Maha Esa, tapi kita faham tak apa yang kita baca semasa bersolat tu?  Jom layan video ni jom...

Hopefully bila faham apa yang kita baca, 
maka kita boleh lebih kusyuk semasa solat, InsyaAllah :-)

Tiap kali Mama tengok video ni kat part makna bacaan masa duduk antara 2 sujud tu, rasa nak menitis air mata pun ada.  Betapa kasihnya Allah pada kita, betapa Maha Pemurah & Pengampun nya Dia, Dia suh kita mengadap Dia minimum 5 kali sehari tu pun penuh dengan doa doa untuk kesejahteraan dan kebaikan diri kita sendiri.  Allah Hu Akbar!

Nanti bila nak ajar si kembar 3 ni bersolat, Mama nak tunjuk video ni kat diorang lah.  Best kan video ni kan? :-)
 

1 comments:

aThidEaN said...

thanks for sharing:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...