Peace?

Salam dears,
In a house with 3 young boys, do u think it is full of...

Peace! ;-)

...and quiet? Or...

'War'?

Well, surely u all know the answer laaa.

Of course it is always full of...

'WAR'!
Heeeyahhh!  heeyahhh!
Fiyem pechew! pechewww!

Bila ini 3 orang budak buat kecoh meriah sampai macam nak runtuh rumah, Mama fenin, boleh berserabut kepala otak.  Mana tak nya, mula kecoh main gelak gelak, pastu kecoh lawan bertumbuk hang aku, sini meraung sana melalak *sigh*.

Tapi kalau pakat duduk diam lama lama or bila diorang takdak, Mama fenin jugak.  Fenin rasa apsal rumah ni sunyi yang amat plak dah, boleh mati kutu aii hehehe.  Kadang kadang bila diorang pakat duduk senyap sebab concentrate tengok TV, Mama plak yang sibuk kaco diorang, ajak main or ajak bersembang.  Time tu nanti mesti ada salah sorang yang akan kata "Mama diam! Bicing aaaa!".  Aik Mama plak yang kena marah, padan muka aii hahaha ;-)

Labels: ,