Bila Si Kembar Bertopeng...

Salam dears.
Apabila si kembar 3 bertopeng, apa jadi?  Jadi apa lagi...jadi kecoh & confused ler.  Kecoh sebab masing masing sronok main gelak kuk kik kuk kik.  Kecoh sebab pakat bergaduh berebut topeng masing masing bila design topeng berbeza beza.  Bertambah kecoh bila Mama join sekaki bertempik meleraikan pergaduhan hehehe.

And confused pulak sebab bila bertopeng camni, can u tell who's who???  Kot kot tempik marah kat orang yang salah pun aii dunno hehehe.  But opkos laa aii tak silap orang, Mama tau laaa who's who.  Skali pandang je dah tau, hebakkk tak aii?  Cehhh hebakk kunun, padahal Mama tau who's who pun sebab ingat sapa pakai topeng design mana.  Aci tak camtu, aci laa kan? heheheh ;-)

So...do u know who am I?

I'm a cat, meoww....meowww....

A handsome butterfly? hehe

Raksaksa?  Huarghhhh! 

So, korang leh teka tak who's who?
Who's the cat?
Who's the handsome butterfly?
and sapa itu raksaksa?

Jawapannya ialah...
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Cat - Faris
Butterfly - Fahmi
Raksaksa - Fauzi

 Tabik laa kat sesapa yang leh teka dengan tepat.
Kasi markah 5 bintang untuk korang hehehe ;-)

Labels: ,