Junk Food!

Salam dears,
Tengok la si kembar tu, bangun pagi tadi dengan tak mandi terus nak
makan. Nasib baik dah gosok gigi, kalau tak ngan taik gigi semua
telan, yuks...
Makan apa pagi pagi tu? Makan kropok, junk food! So unhealthy, tapi
dah pakat guling guling nak jugak, terpaksa la bagi.

Hmm ni kes Ayah makan pastu tertinggal kat hall. Si kembar bangun pagi
nampak terus mintak. Err more like demand nak jugak jugak.

Skali skala takpa la kot kan. Jarang bagi pun. Tapi sronok gak tengok
diorang pulun makan tu hehe. Tak leh makan junk food slalu ye nak.
Mama n Ayah makan takpa haha! ;-)

Labels: ,