Macho Tapi Manja...

Salam dears,
Ini berita fresh from oven nih.  Si Fahmi and Faris baru je kena marah ngan Ayah.  Si Faris meraung, so Ayah pujuk laa dia.  Tapi si Fahmi control macho, tanak nangis...taiko sulong laa katakan.  So Ayah biarkan je laa dia.  

Mama dok lipat kain baju and jadi pemerhati bebas ja.  Fauzi pun sama, leka tengok tv and tak ambik port jugak.  Tetiba si Fahmi jalan mai kat Mama slow je selangkah demi selangkah, dengan muka yang cedey cam nak runtuh.  Tak nangis tapi mata dah merah skit.  Mama tanya laa kenapa, dia diam and pandang je kat Mama ngan mata ala ala puss in boots dia tu *cair tengok*.

Ayah pun bagitau laa yang Ayah tak pujuk dia lepas marah tadi, sebab dia tak nangis.  Owhhh padan laa muka cam nak runtuh jer.  So Ayah pun panggil laa Fahmi nak pujuk dia, Fahmi pun jalan la slow slow pi kat Ayah sambil kepala tunduk ke lantai, tangan kat blakang, kekonon malu malu kucing gitu hehe.  

Lepas dah kena pujuk, terus tersenyum lebar sampai ke telinga.  Kelakar plak rasanya tengok budak macho tapi manja nih, macam macam perangainya hehehe :-)
 

Labels: ,