They Wrote About Us...

Salam dears,
Smalam crita tentang backlinks yang ada ke blog Mama, so pagi ni nak crita skit pasal blogs yang bukan setakat ada backlink ke blog nih, tapi sudi buat entry khas untuk si kembar tiga.

Alhamdulillah diawal kemunculan blog Mama Kembar 3 ni (chewah!), ramai jugak kawan kawan bloggers yang sudi bercerita tentang blog ni.  And Mama yakin daripada entry diorang tu lah yang membawa ramai new readers ke blog tecik nih, kalau tak mungkin tak ramai yang kenal dengan si kembar tiga yang lasak ni tau...owwhh aii sungguh terharu wokeh *sob*sob* cari tisu lap air mata sat...

Yang paling best bagi Mama ialah most of them kekal sampai hari ni sebagai kawan yang selalu berhubung bertanya khabar, walaupun sekadar di alam maya.  Tapi ada sorang yang bukan stakat kawan ler, sebab dia adik Mama.  Nak tau yang mana satu adik Mama, korang pandai pandai laa carik sendiri yer.
 
Apa yang diorang crita tentang si kembar tiga?  Korang pi lah terjah baca yer.  Tapi yang pastinya, ramai yang excited and berharap nak dapat anak kembar jugak, so good luck uolsss!  List ni tak semestinya ikut turutan sapa yang buat entry dulu kemudian.  But the first ever blogger yang buat entry tentang blog ni ialah Cik Dara si gadis ayu :-)
Thanks to uoll yang sudi menulis tentang si kembar tiga.  And thank u beribu ribu lemon to semua yang singgah blog Mama nih, support dari korang yang buat aii makin semangat nak berblogging nih tau.  Aii ber uuuu!!! (i love u versi si kembar hehe).  Muah muah muah 3 das untuk korang semua XOXO...

Thank you d very very much! :-)

p/s - if ada blogs yang Mama terlupa nak masukkan dalam list tu, please inform me yer, nanti Mama update kat d list.

Labels: